? ??????????????Drifting Away? ????? ?? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??443 Grabs Today. 900 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Throwback? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??467 Grabs Today. 1003 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Up Close? ???? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 7, 2010

REFLEKSI PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN 2010

Sebelum cuti sekolah penggal pertama pada bulan 6,saya telah menduduki peperiksaan pertengahan tahun. Alhamdulillah saya dapat mejawab semua soalan. Selepas sahaja cuti sekolah tamat,saya memperoleh keputusan setiap mata pelajaran. Nampaknya keputusan yang saya peroleh masih belum memuaskan hati saya mahupun guru-guru.Peperiksaan pertengahan tahun hari itu saya sudah melakukan yang terbaik. Alhamdulillah. Walaupun saya tahu saya boleh buat lebih baik daripada itu.

Saya dapat A- dalam subjek ICT.Itu bermakna saya sudah berusaha dengan baik. Walaubagaimanapun, saya perlu berusaha dengan lebih lagi untuk mendapat keputusan 90 peratus ke atas. Saya juga telah mengenal pasti tajuk-tajuk yang saya lemah. Selepas ini, saya perlu menguasai tajuk-tajuk tersebut. Penilaian kurikulum 3 yang akan datang saya cuba memastikan agar graf keputusan peperiksaan saya meningkat. Inyaallah. Jika ada usaha yang tinggi pasti saya akan berjaya.
Saya BOLEH!!!!!!!!!!

0 comments: