? ??????????????Drifting Away? ????? ?? ???Rating: 4.7 (3 Ratings)??443 Grabs Today. 900 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Throwback? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??467 Grabs Today. 1003 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Up Close? ???? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, April 19, 2010

Reflection Penilaian Kurikulum 2

Markah saya untuk pk2 nie menurun sikit. jadi saya kene banyak buat ulangkaji lagi.
saya amat cuai dengan jawapan yang saya buat. saya tidak membace kenyataan tersebut dengan begitu teliti.
Selepas ini, saya cuba untuk lebih teliti dan tidak cuai.
saya juga kena lebih banyak tentang tajuk "security measures" kerana saya agak lemah dalam tajuk tersebut. walau apapun saya akan cuba yang terbaik untuk mid year exam akan datang.
Insya-Allah.
Doa kan juga kejayaan saya.
Amin

0 comments: